تقدیر از معلمان خاتم الانبیا

 شروع سال تحصیلی جدید با حضور گرم مدیران و تقدیر از معلمان 

به گزاررش روابط عمومی مجتمع حضرت خاتم الانبیاﷺ، با آغاز فصل پاییز و طنین زنگ مدرسه، مجتمع آموزشی حضرت خاتم الانبیاﷺ نیز همچون سایر مدارس کشور، سال تحصیلی جدید را آغاز نمود. در این روز مهم، برنامه‌های ویژه‌ای جهت خوشامدگویی به دانش‌آموزان و تقدیر از معلمان زحمتکش تدارک دیده شده بود.

بازدید مدیریت و معاونین از مدارس

در اولین روز مهرماه، مدیریت مجتمع جناب آقای دکتر رحیمی پور به همراه معاونین محترم، با حضور در مدارس دبستان پسرانه حضرت خاتم الانبیاﷺ و دبستان دخترانه ریحانة النبی(س)، از نزدیک شاهد شور و شوق دانش‌آموزان عزیز بودند.
این بازدید صمیمانه، فرصتی مغتنم بود تا مدیران مجتمع، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، از تلاش‌های شبانه‌روزی معلمان و کادر آموزشی قدردانی نمایند.

تقدیم گل به معلمان

یکی از زیباترین بخش‌های این برنامه، تقدیم شاخه گلی به رسم احترام به معلم بود.
در حضور دانش‌آموزان هر کلاس، یک شاخه گل به معلم تقدیم شد و از زحمات ایشان در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تشکر و قدردانی گردید.
این حرکت نمادین، علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان، نشان از اهمیت و جایگاه والای معلم در نظام تعلیم و تربیت بود.

در این دیدار صمیمانه، مدیران مجتمع ضمن آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان عزیز، سالی سرشار از علم، دانش و پیشرفت را برای آن‌ها آرزو نمودند. همچنین بر اهمیت تلاش و کوشش در مسیر علم‌آموزی و کسب مهارت‌های زندگی تاکید کردند.

بازدید مدیریت و معاونین مجتمع از مدارس در اولین روز مهرماه، نشان از اهمیت و توجه ویژه مسئولین به آغاز سال تحصیلی جدید و ایجاد فضایی شاداب و با نشاط برای دانش‌آموزان داشت. امید است با تلاش و همت همه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت، شاهد پیشرفت و تعالی روزافزون دانش‌آموزان عزیز باشیم.

کانال رسمی مجتمع حضرت خاتم الانبیاﷺ در پیام رسان ایتا به آدرس: https://eitaa.com/khatamanbiayazd_ir

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *