روند ثبت نام دانش آموزان دبستان دخترانه ریحانه النبی(س) در فصل تابستان ادامه دارد.علیرغم اتمام زمان رسمی ثبت نام دانش آموزان در تاریخ 31 تیرماه ،با توجه به درخواست مکرر والدین گرامی و جهت رفاه حال ایشان این زمان تمدید شد. لذا روند ثبت نام دانش آموزان در فصل تابستان و در روزهای زوج از ساعت 8 الی 12:30 با ادامه دارد.





بدون دیدگاه