جلسه توجیهی پروژه مهر برای معاونین آموزشی و پرورشی دبستان دخترانه ریحانه النبی(س) برگزار شد.در این جلسه مدیریت محترم، سرکار خانم هادوی پیرامون نحوه انجام فعالیت پروژه مهر مواردی را برای معاونین بیان کردند و برای انجام این فعالیت ها برنامه ریزی و هماهنگی های ویژه با معاونین صورت گرفت.





بدون دیدگاه