جلسه توجیهی پروژه مهر برای معاونین آموزشی و پرورشی دبستان دخترانه ریحانه النبی(س) برگزار شد.در این جلسه مدیریت محترم، سرکار خانم هادوی پیرامون نحوه انجام  فعالیت پروژه مهر مواردی را برای  معاونین بیان کردند و برای انجام این فعالیت ها برنامه ریزی و هماهنگی های ویژه با معاونین صورت گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *