جشن غنچه ها

 جشن غنچه ها 

 آغاز سال تحصیلی جدید برای نوآموزان پیش‌دبستانی پسرانه حضرت خاتم الانبیا(ص)

با آغاز سال تحصیلی جدید و ورود نوآموزان پیش‌دبستانی به دنیای رنگارنگ مدرسه، دبستان پسرانه حضرت خاتم الانبیاء با برگزاری جشن باشکوهی به استقبال این عزیزان رفت.
این جشن که با عنوان “غنچه‌ها” برگزار شد، لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را برای دانش‌آموزان و اولیای گرامی رقم زد.

در روز دوشنبه مورخ 26 شهریور ماه، نوآموزان پیش‌دبستانی به همراه والدین خود با شور و هیجان خاصی وارد مدرسه شدند. در ابتدا، دانش‌آموزان برای آشنایی با محیط کلاس، معلم و همکلاسی‌های جدید خود وارد کلاس‌هایشان شدند.
این فرصتی بود تا کودکان با محیط جدید و دوستان جدید خود ارتباط برقرار کنند و اضطراب احتمالی از ورود به مدرسه را کاهش دهند.

در همین حین، والدین گرامی در سالن نمازخانه گرد هم آمدند تا با مدیر دبستان دیدار کنند. مدیر محترم ضمن خوشامدگویی به اولیا، نکات مهمی را در خصوص سال تحصیلی جدید و تربیت فرزندانشان مطرح کردند.
ایشان بر اهمیت همکاری اولیا و مدرسه در فرآیند تعلیم و تربیت تأکید نمودند و به والدین اطمینان خاطر دادند که مدرسه تمام تلاش خود را برای رشد و شکوفایی دانش‌آموزان به کار خواهد بست.

پس از این دیدار صمیمانه، نوبت به برگزاری جشن آغاز سال تحصیلی رسید. برنامه‌ای شاد و مفرح که با حضور یک گروه نمایشی حرفه‌ای اجرا شد.
این گروه نمایشی با اجرای نمایش‌هایی جذاب و آموزنده، به موضوع ورود دانش‌آموزان به محیط جدید و اهمیت احترام به والدین پرداختند. نمایش‌ها با زبان کودکانه و با استفاده از المان‌های بصری جذاب، برای دانش‌آموزان بسیار لذت‌بخش بود.

جشن غنچه‌ها، علاوه بر ایجاد فضایی شاد و مفرح برای دانش‌آموزان، فرصتی بود تا اولیا و مدرسه با هم تعامل بیشتری داشته باشند و برای همکاری در طول سال تحصیلی آماده شوند. امیدواریم این آغاز پر انرژی، نویدبخش سال تحصیلی پربار و موفقی برای همه دانش‌آموزان باشد.

کانال رسمی مجتمع حضرت خاتم الانبیاﷺ در پیام رسان ایتا به آدرس: https://eitaa.com/khatamanbiayazd_ir

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *