میلاد شاه خراسان دبستان دخترانه  

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی حضرت خاتم‌الانبیاﷺ یزد، مراسم باشکوهی تحت عنوان “میلاد شاه خراسان” در دبستان دخترانه ریحانة‌النبی(س) برگزار گردید که همزمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع)، دانش آموزان آموزشگاه میزبان خادمین آن حضرت بودند.

 

این مراسم، با ورود خادمین به نمازخانه مدرسه و مدیحه‌سرایی مداح اهل بیت به مناسبت ولادت امام رضا(ع) آغاز گردید.

در ابتدای برنامه، یکی از دانش‌آموزان پایه اول دبستان با لهجه شیرین یزدی به خادمین امام رضا(ع) خیر مقدم گفت.
پس از آن، تمامی دانش‌آموزان دبستان به همخوانی نماهنگ “گنبد ایران” پرداختند. این سرود به مناسبت ولادت امام رضا(ع) در سال جاری توسط مداح کشوری، کربلایی محمد اسداللهی تهیه شده بود.

در ادامه، یکی از معلمان دبستان دکلمه‌ای به مناسبت ولادت امام رضا(ع) خواند.سپس خادمین امام رضا(ع) هدایای معنوی (روسری) را به دانش‌آموزان اهدا کردند.
این هدایا به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مراسم توسط خادمین به دانش‌آموزان تقدیم و بر سر آنان قرار داده شد.

نماهنگ “بابا رضا” که در سال گذشته توسط مداح کشوری روح الله رحیمیان تهیه شده بود، نیز به همخوانی تمامی دانش‌آموزان اجرا شد.
در پایان مراسم، صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط یکی از خادمین امام رضا(ع) قرائت گردید و پرچم گنبد حضرت رضا(ع) بین دانش‌آموزان گردانده شد.
دانش‌آموزان، کادر آموزشی و والدین حاضر در مراسم، با دست کشیدن بر پرچم و راز و نیاز با امام رضا(ع) و خدای خود، این مراسم معنوی را به پایان رساندند.

این برنامه که با حضور گسترده دانش‌آموزان، والدین و کادر آموزشی مدرسه برگزار شد، جلوه‌ای از عشق و ارادت به امام رضا(ع) را به نمایش گذاشت و موجب تقویت روحیه معنوی در میان شرکت‌کنندگان گردید.

 

کانال رسمی مجتمع حضرت خاتم الانبیاﷺ در پیام رسان ایتا به آدرس: https://eitaa.com/khatamanbiayazd_ir

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *