اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم

اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم


 اجتماع بزرگ پسران حاج قاسم

در روز چهارشنبه مورخ 6 دی ماه 1402، مجتمع حضرت خاتم الانبیاﷺ یزد شاهد برگزاری اجتماع بزرگ پسران حاج قاسم
یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و معنوی بود که به مناسبت چهارمین سالگرد عروج آسمانی سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، تحت عنوان “فرزندان حاج قاسم” اجرا شد.

این برنامه با حضور گسترده دانش آموزان، معلمان و چهره‌های برجسته فرهنگی و اجتماعی، همراه بود و در محل حسینیه ثارالله یزد واقع در بلوار شهید پاکنژاد به انجام رسید.
جناب آقای رحیمی پور مدیریت مجتمع حضرت خاتم الانبیاﷺ یزد، به همراه کادر مجتمع، دبیران مدارس حضرت خاتم الانبیاﷺ و دانش آموزان دبیرستان پسرانه دوره اول خاتم الانبیاﷺ یزد  در این مراسم حضور داشتند.
اصلی‌ترین بخش‌های این مراسم شامل سخنرانی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و مراسم وداع با شهید گمنام دفاع مقدس بود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی در سخنرانی خود به تأثیر عمیق شهید سلیمانی بر جوانان و نقش او در دفاع از ارزش‌های اسلامی اشاره کرد و یاد و خاطره او را گرامی داشت.
این برنامه نه تنها فرصتی برای یادآوری دلاورمردی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود، بلکه بستری برای انتقال ارزش‌های والای او به نسل جوان فراهم آورد.

مراسم با حضور شهید گمنام دفاع مقدس و ادای احترام دانش آموزان و حاضرین به مقام شامخ شهدا، به اوج خود رسید.
حضور شهید گمنام به عنوان نمادی از ایثار و فداکاری، تأثیر عمیقی بر شرکت‌کنندگان گذاشت.

برگزاری چنین برنامه‌هایی نشان‌دهنده ارزش‌های عمیق فرهنگی و معنوی در جامعه ما است و ادامه‌ی راه شهدای عزیزمان را به نسل‌های آینده منتقل می‌کند.
ما در مجتمع حضرت خاتم الانبیاﷺ یزد به خود می‌بالیم که میزبانی این رویداد معنوی را بر عهده داشتیم و امیدواریم که همواره شاهد برگزاری چنین مراسم‌هایی در سراسر کشور باشیم.

 

کانال رسمی مجتمع حضرت خاتم الانبیاﷺ یزد در پیام رسان ایتا به آدرس: https://eitaa.com/khatamanbiayazd_ir

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *