برگزاری جشن قرآن پیش‌دبستانی‌های پسرانه حضرت خاتم الانبیاﷺ 

.

 

در روز یکشنبه مورخ 29 بهمن 1402، با نشاط و شور خاصی، جشن قرآن در دبستان پسرانه حضرت خاتم الانبیاﷺ برای دانش‌آموزان پیش‌دبستانی برگزار شد. این برنامه با هدف آشنایی هر چه بیشتر کودکان با آموزه‌های قرآنی و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در میان نسل آینده تدارک دیده شده بود.

جشن قرآن با خواندن آیاتی چند از قرآن کریم توسط دانش‌آموزان با استعداد پیش‌دبستانی آغاز شد. دانش‌آموزان با کمک معلمان خود به خوبی توانستند آیاتی از قرآن را به زیبایی اجرا کنند که موجب تحسین و تشویق حضار شد. در ادامه، به رسم زیبایی، نقل‌های رنگارنگ که متبرک شده بود با نام امام هشتم (امام رضا علیه‌السلام)، بر سر کودکان ریخته شد که نمادی از برکات و خیرات الهی بود.

این برنامه نه تنها موجب شادمانی و لذت کودکان شد، بلکه توانست ارزش‌های قرآنی را به آن‌ها منتقل کند و نگاهی عمیق‌تر و معنوی‌تر به تعلیم و تربیت ایشان بیفزاید. اولیاء دانش‌آموزان و میهمانان حاضر نیز از دیدن این جشنواره معنوی و فرهنگی ابراز خرسندی کردند.

ما در دبستان پسرانه حضرت خاتم الانبیاﷺ به ترویج این گونه فعالیت‌های فرهنگی و دینی افتخار می‌کنیم و معتقدیم که چنین برنامه‌هایی می‌تواند در شکل‌گیری شخصیت و روحیه‌ی دانش‌آموزان در سال‌های آتی تأثیر به سزایی داشته باشد. با تشکر از همه دست‌اندرکاران و حمایت‌های شما، امیدواریم که همچنان شاهد برگزاری چنین برنامه‌هایی در آینده باشیم.

.

کانال رسمی مجتمع حضرت خاتم الانبیاﷺ در پیام رسان ایتا به آدرس: https://eitaa.com/khatamanbiayazd_ir

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *