رویداد قرآنی زندگی با آیه ها دبیرستان دخترانه دوره دوم ریحانة النبی(س)

دبیرستان دخترانه دوره دوم ریحانة النبی(س) شاهد برگزاری رویدادی معنوی و فرهنگی تحت عنوان “رویداد قرآنی زندگی با آیه ها” بود که با حضور دانش‌آموزان، اساتید، سرکار خانم بابایی معاون امور مدارس غیر دولتی ناحیه یک یزد و جناب آقای عابدی معاونت نیروی انسانی مجتمع حضرت خاتم الانبیاﷺ به انجام رسید.

این برنامه “رویداد قرآنی زندگی با آیه ها” در قالب چندین فعالیت متنوع و جذاب اجرا شد.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم:

در این بخش، قاریان و حافظان برجسته دبیرستان دخترانه دوره دوم ریحانة النبی(س) با تلاوت آیاتی، محفل را مزین کردند. این جلسه تلاوت، فضایی روحانی و معنوی به همراه داشت و شنوندگان را مجذوب خود ساخت.

جلسه معرفتی با سخنرانی حجت‌الاسلام ذاکرنیا:

حجت‌الاسلام ذاکرنیا در این جلسه، به تبیین مفاهیم قرآنی پرداخت و به سؤالات دینی و اعتقادی حاضرین پاسخ داد. موضوعات مطرح شده به دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه دوره دوم ریحانة النبی(س) کمک کرد تا با آموزه‌های دینی عمیق‌تر آشنا شوند.

اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات قرآن:

دانش‌آموزانی که در مسابقات قرآنی دبیرستان دخترانه دوره دوم ریحانة النبی(س) شرکت کرده و موفق به کسب رتبه‌های برتر شده بودند، در این بخش مورد تقدیر قرار گرفتند و جوایزی به آن‌ها اهدا شد.

اهدای جوایز به برترین‌های حجاب و عفاف:

در این قسمت، دانش‌آموزانی که در رعایت اصول حجاب و عفاف در دبیرستان دخترانه دوره دوم ریحانة النبی(س) سرآمد بودند، تجلیل و با اهدای جوایز، قدردانی شد.

ضیافت افطاری:

پایان بخش این رویداد، ضیافت افطاری بود که در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار شد و فرصتی برای تعامل و تبادل نظر بین دانش‌آموزان، معلمان و فراهم آورد.

این رویداد نه تنها فرصتی برای افزایش دانش و معرفت دینی بود، بلکه زمینه‌ساز تقویت روابط اجتماعی و فرهنگی در بین اعضای جامعه مدرسه نیز شد.

کانال رسمی مجتمع حضرت خاتم الانبیاﷺ در پیام رسان ایتا به آدرس: https://eitaa.com/khatamanbiayazd_ir

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *