جشن میلاد حضرت ابوالفضل در روزی به یادماندنی و مملو از احترام، دانش آموزان پایه دوم دبستان حضرت خاتم الانبیا(ص) مراسمی را برگزار کردند تا قهرمانانی را جشن بگیریم که با بزرگ‌منشی و شجاعت خود، تاریخ ما را رقم زدند. روز جانباز، روزی است که برای نشان دادن قدردانی و ارج‌نهادن به فداکاری‌های جانبازان عزیزمان برگزار می‌شود.

در این مراسم باشکوه که در تاریخ 25 بهمن ماه برگزار شد، افتخار داشتیم که دو تن از جانبازان عزیزمان (سردار میرحسینی و سردار مشهدی بافان) نمادهایی از قدرت و ایثار را در میان خود داشته باشیم. حضور این دو قهرمان، که با دلاوری‌های بی‌مانند خود در خدمت میهن بوده‌اند، ما را یادآوری می‌کند که جانفشانی‌های آنها تنها به یک دوره زمانی محدود نمی‌شود، بلکه در هر قدمی که در جامعه‌ی امروز برمی‌داریم، ادامه دارد.

ما نه تنها به یاد آوردیم که جانبازان چه بار سنگینی را بر دوش کشیده‌اند، بلکه تلاش کردیم تا پیامی از امید، قدرت و مقاومت را به همه ارسال کنیم. این جشن، نمادی از احترام و سپاسگزاری ما به آنهایی است که زیباترین سال‌های زندگی خود را وقف حفاظت و پاسداری از میهن کرده‌اند جشن میلاد حضرت ابوالفضل.

به همین مناسبت، ما از جانبازان دعوت کردیم تا در کنار ما باشند و از نزدیک شاهد عشق و حمایت جامعه از آنها باشند. هر لحظه از این مراسم، پر بود از داستان‌های الهام‌بخش، خاطرات شیرین و لبخندهایی که از سر قدرشناسی بر لب آمده بود جشن میلاد حضرت ابوالفضل.

ما به خود می‌بالیم که توانستیم چنین روزی را تدارک ببینیم و امیدواریم که این رویداد تنها یکی از بسیاری از لحظاتی باشد که برای نشان دادن ارزش و اهمیت جانبازان عزیزمان به کار می‌بریم. به آنها دلگرمی می‌دهیم و می‌دانیم که هر قدمی که در این سرزمین برمی‌داریم، بخشی از آن مدیون زحمات و فداکاری‌های آنهاست.

به امید آنکه همواره قدردان این قهرمانان واقعی باشیم و هر روز، روز جانباز باشد.

 

کانال رسمی مجتمع حضرت خاتم الانبیاﷺ در پیام رسان ایتا به آدرس: https://eitaa.com/khatamanbiayazd_ir

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *